بودجه بندی درس ریاضی کنکور تجربی
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبا با استفاده از بودجه بندی درس ریاضی کنکور ۱۴۰۰ می تونن از اهمیت دروس مختلف نسبت به بررسی سوالات کنکور سال های قبل آشنا بشن و بدونن برای کدوم مبحث باید وقت بیشتری برای مطالعه بذارن و برنامه ریزی دقیق تری برای کنکور داشته باشن .

 

 

بودجه بندی ریاضی کنکور یکی از اون دسته مواردی که تمام داوطلبای کنکور رشته های مختلف باید به اون توجه کنن تا بتونن اطلاعات نسبتا کاملی و در مورد آزمون جامعی که قراره در اون شرکت کنن ، به دست بیارن .

درس ریاضی یکی از مهم ترین دروس در کنکور تجربیه که درصد بالا از اون می تونه تاثیر زیادی در بالا بردن رتبه افراد داشته باشه . بنابراین دونستن بودجه بندی ریاضی کنکور جز مهم ترین مسائلیه که دانش آموزا و همه داوطلبا حتما باید قبل کنکور به اونا توجه داشته باشن .

اطلاع از بودجه بندی ریاضی کنکور این امکان و برای دانش آموزا به وجود میاره که وقتشون و بیشتر رو سوال های پرتکرار و مهم بذارن و از به هدر رفتن تایم خودشون در دوران کنکور جلوگیری کنن . کارشناسای تحصیلیکو هم با بررسی سوالات کنکور سال های قبل این مباحث رو جمع آوری کردن که ما در ادامه این مقاله بودجه بندی درس ریاضی کنکور تجربی ۱۴۰۰ رو گذاشتیم .

 

 

بودجه بندی درس ریاضی کنکور تجربی ۱۴۰۰

تعداد سوالات درس ریاضی در کنکور تجربی 30 عدده و زمان اختصاصی که برای این تعداد سوال در نظر گرفته شده ، حدودا 47 دقیقه هست . از چنین زمان گذاری به خوبی میشه متوجه این نکته شد که رقابت خیلی سنگینی بین دانش آموزا وجود داره .

یکی از عواملی که باعث میشه داوطلبا بتونن در این مدت زمان کوتاه به سوالا به خوبی پاسخ بدن اینه که به همه مطالب درسی موجود در بودجه بندی ریاضی کنکور تسلط داشته و بر اساس این بودجه بندی به خوبی مطالعه کرده باشن . 

در بودجه بندی ریاضی کنکور تجربی مباحث مهم و پرتکرار مشخص شده و داوطلبا با اطلاع از اون می تونن از اهمیت هر درس مطلع بشن و برنامه ریزی دقیق تری برای مطالعه هر مبحث داشته باشن . حالا در جدول زیر بودجه بندی درس ریاضی کنکور تجربی ۱۴۰۰ رو گذاشتیم .

 

ریاضیات کنکور تجربی 1400
مبحث تعداد سوالات مبحث تعداد سوالات مبحث تعداد سوالات
مثلثات 4 سوال معادلات و نامعادلات 3 سوال شمارش بدون شمردن 1 سوال
هندسه 3 سوال لگاریتم 2 سوال حد و پیوستگی 4 سوال
احتمال 2 سوال آمار 1 سوال تابع 2 سوال
مشتق 4 سوال کاربرد مشتق 2 سوال    
الگو 1 سوال مقاطع مخروطی 1 سوال    

 

بیشتر بخوانید: بودجه بندی کنکور تجربی

 

اهمیت بودجه بندی درس ریاضی کنکور تجربی ۱۴۰۰

اولین و مهم ترین چیزی که به افراد این امکان رو میده تا یه برنامه ریزی فوق العاده داشته باشن اطلاع پیدا کردن از بودجه بندی کنکوره . داوطلبا با اطلاعاتی که از بودجه بندی ریاضی کنکور تجربی به دست میارن ، در حین مطالعه مباحث مختلف این درس ، خوب می دونن که باید تمرکزشون بیشتر رو کدوم مبحث بذارن و یا کدام مبحث کم اهمیت تره .

به طور کلی تسلط کافی بر هر موضوعی که طبق بودجه بندی ریاضی کنکور قراره سوال از اون مبحث بیشتر بیاد ، باعث میشه تا فرد مطالعه عمیق تری داشته باشه و نکات اون مبحث بیشتر بخونه تا درصد موفقیت اون در کنکور بالا بره و زمانش هم از دست نره .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص بودجه بندی درس ریاضی کنکور تجربی ۱۴۰۰ جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین . هم چنین با عضویت تو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو می تونین از همه اخبار مربوط به کنکور سراسری مطلع شده و حتی با برنامه هفتگی که کارشناسای تحصیلیکو براتون در نظر گرفتن پیش رفته و برنامه ریزی کنین  .

در ادامه بخوانید: برنامه ریزی کنکور



سوالات متداول

 

1- ✔️ چه جوری می تونیم با مباحث پر تکرار درس ریاضی آشنا بشیم ؟

✔️ برای اطلاع از مباحث پر تکرار می تونین از بودجه بندی این درس کمک بگیرین که این بودجه بندی در این مقاله گذاشته شده .

2- ✔️ بودجه بندی درس ریاضی چه کمک به داوطلبا می کنه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله به طور کامل توضیح دادیم ، داوطلبا با استفاده از این بودجه بندی ها می تونن مباحث مهم رو بشناسن و برنامه ریزی دقیق تری انجام بدن .

3- ✔️ چه جوری می تونیم درصد بالایی از درس ریاضی کنکور تجربی داشته باشیم ؟

✔️ یکی از راه هایی که باعث میشه بتونین درصد بالایی از این درس تو کنکور داشته باشین اطلاع از بودجه بندی اونه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

منبع : بودجه بندی درس ریاضی کنکور تجربی





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: